Добавена 15 фев, 14:03 ч.
Маркетинг на финансовите услуги
38,70 лв
Доставка: Купувача
Състояние: Ново
Описание
Автор: Тина Харисън
Обем: 450 стр.
Формат в мм.: 240 х 170
Издател: Класика и стил
Корици: Твърда
Година на издаване: 2004
Състояние: Нова (на склад в издателството)
Ка 888
Днес секторът на финансовите услуги преживява безпрецедентни промени в своята история.
В съвременните условия финансовите услуги и техният маркетинг излизат на предна позиция. Значителните регулаторни промени, развитието на технологиите, новите играчи на пазара, както и предизвикателството от страна на все по-образования и мобилен клиент, оказват огромно въздействие върху конкуренцията в сектора и върху ролята на маркетинга за създаване и поддържане на конкурентно предимство.
"Маркетинг на финансовите услуги" е чудесно въведение в този важен сектор, което ясно демонстрира как маркетинговата теория се прилага на практика. Настоящата книга е изключително добре написана, като логическата й структура е съобразена с основните принципи на маркетинга (поведение на купувача, сегментация, разработване на продукти, дистрибуция, ценообразуване и реклама). Освен това са включени новаторски и актуални маркетингови подходи, като маркетингът на взаимоотношенията и клиентската лоялност. Разглеждат се и технологичните новости в системите за доставка, между които телефонното и интернет банкиране, както и използването на ИТ в маркетинга, основаващ се на бази данни.
С критичен поглед към литературата в тази бързопроменяща се окръжаваща среда, настоящата книга е изключително актуална и разглежда последните регулаторни изменения, както и новите форми на финансови институции.
В Bazar.BG от
12 ноември 2012г.
Последно активен
днес в 17:15 ч.
Доставя с отстъпка
Телефон(и): 0889890478
https://www.booktemple.bg/
Наръчник за разкриване и разследване на престъпления, извършвани при финансов лизинг - Григор Вълков
40 лв
Растеж - как идеалите помагат за разрастването и доходността на най-големите световни компании
35 лв
Преглеждания: 251