Нямаш акаунт? РЕГИСТРАЦИЯ
Здравей!

Влез в профила си, за да имаш достъп до всички опции на сайта. Публикуване на обяви, лични съобщения, запаметяване на любими обяви и търсения.

Още нямаш профил? Регистрирай се.

ВХОД Нова РЕГИСТРАЦИЯ
Добавена 07 ян, 10:12 ч.
Работа за Специалист Човешки ресурси и управление на ТРЗ
Заплата: 2 500 лв
Описание

,,Б.А.Б. Консулт'' ЕООД е лицензирана агенция за подбор и консултиране на персонал (регистрационен номер 3051/2020 г.) в Агенцията по заетостта , която е създадена с идеята за подпомагане на заетостта единствено и само на територията на България. Нашата мисия е да запознаем доказаните работодатели в страната със стойностните служители!

В работата с различни компании ние се научихме да ги познаваме и да намираме най-подходящите кандидати за тях. Радваме се, че наш ценен и доверен клиент разширява дейността си и ние отново сме в търсене на специален кадър, който да се включи в екипа на компанията и така да допринесе за нейното бързо развитие. Търсим активна и отговорна личност, която да заеме позицията Специалист Човешки ресурси и управление на ТРЗ

Ще бъдеш правилния избор, ако:
  • Притежаваш значителен опит в сферата на Човешките ресурси, Счетоводството и IT областта.
  • При теб са на лице много добри до отлични познания свързани със трудовото законодателство в Бълагария.
  • Комуникацията и общуването на английски език за теб е удоволствие и не срещаш проблеми с практикуването му както писмено, така и говоримо.
  • Притежаваш много добро ниво на компютърни умения и компютърна грамотност, необходими за анализ и отчетност.
  • Си отговорен, умееш да управляваш времето си и да организираш ежедневните си професионални ангажименти.
  • Харесваш комуникацията с интересни хора и се определяш като екипен играч.
  • Имаш желание за работа и си мотивиран.

  • Основните професионални отговорности, с които ще се ангажираш са:
  • Ще проследяваш администативните дейности на компанията, които се отнасят до човешките рсурси и служителите в нея.
  • Ще координираш процесите по встъпване в длъжност и напускане на работното място на служителите – подготовка и оформяне на необходимите документи.
  • Ще контролираш подготовката на месечните възнаграждения на служителите.
  • Ще управляваш дейностите свързани със съхранение и обработка на заявки за отпуск, болнични листове, социални помощи и командировъчни.
  • Активно ще се включваш в изготвянето и анализирането на изискваните от фирмата отчети.
  • Ще съдействаш при създаването на различни фирмени обучения и проекти на отдел „Човешки ресурси“ към компанията.
  • Компанията предоставя:
  • Атрактивно възнаграждение, както и допълнителни бонуси.
  • Ежемесечни добавки и премии.
  • Допълнителен платен годишен отпуск.
  • Работа в приятна атмосфера и приятелска среда.
  • Възможности за развитие и усъвършенстване на уменията.
  • Допълнително здравно осигуряване.
  • Multisport карти.
  • Редовни екипни мероприятия и събирания.

  • В случай, че нашето предложение те е заинтригувало, ще очакваме твоята автобиография. Ще се свържем само с предварително одобрените по документи кандидати.

    В Bazar.BG от 17 август 2020г.
    Последно активен 29 март в 14:20 ч.
    гр. София
    София-град
    Карта
    Преглеждания: 1378
    Отмени