Нямаш акаунт? РЕГИСТРАЦИЯ
Здравей!

Влез в профила си, за да имаш достъп до всички опции на сайта. Публикуване на обяви, лични съобщения, запаметяване на любими обяви и търсения.

Още нямаш профил? Регистрирай се.

ВХОД Нова РЕГИСТРАЦИЯ
Добавена 21 дек, 16:24 ч.
Работа за Административен офис организатор-координатор при работа по изследователски проекти
Заплата: 1 100 лв
Описание

ЗАДЪЛЖЕНИЯ:

1.Осигуряване административно обслужване включващо първоначална обработка и сортиране на оперативните документите между счетоводния отдел и специализираните звена.
2. Въвежда и поддържа архив на документи (електронен и хартиен носител). Извършва справки на базата на архива.
3. Организира логистиката и контролира пощенските пратки и предвижване на поръчки за доставки в това число и от чужбина.
4.Организира и координира командировки, пътувания, в страната и чужбина
5.Организира и обезпечава заявките за офис материали и консумативи при необходимост.
6.Изпълнява други административни дейности, в зависимост от случая и нуждите на организацията.

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ:
1. Много добри логистични и организационни умения, способност за степенуване и разпределение на поставените задачи както и способност за отчитане на важните детайли за успешното изпълнение на всяка задача.
2. Отговорно отношение към изпълнението на всяка конкретна задача. Спазване на сроковете при съблюдаване на качеството особено при ползване на плаващо работно време.
3. Умения за работа в екип и добро планиране на времето
4. Добро ниво на владеене на писмен и говорим английски език
5. Желание за работа по разработване и управление на международни проекти;
6. Позитивна и приветлива личност
7. Добри комуникативни и презентационни умения
8. Инициативност и адаптивност.
9. Желателно,но не задължително, предимство е опит в разработване и управление на проекти по оперативни програми или Хоризонт 2020 на ЕС .
9. Предишен административен опит не е задължителен.

КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
1. Гъвкаво работно време. Позицията може да бъде за 4 или 8 часа.
2. Надграждане на уменията и знанията по време на работния процес както и подкрепа на допълнително обучение.
3. Получаване на специфична експертиза за работа по изследователски и внедрителски проекти.
4. Динамична и интересна работа в добър колектив и отлична работна среда.
5. Стимулиращо възнаграждение- включително бонуси,в зависимост от изпълнението на общите и персонални цели
6. Стартова заплата: За 4 часа /бруто 600-1000 лева / За 8 часа /1000-1600/ в зависимост от квалификацията и уменията


В случай, че отговаряте на изброените изисквания и желаете да кандидатствате по тази обява, е необходимо да представите актуална автобиография и мотивационно писмо. В мотивационното писмо отбележете коя позиция предпочитате на 4 или 8 часа .
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Документите за кандидатстване ще бъдат разглеждани конфиденциално и при спазване на разпоредбите на ЗЗЛД и Общия регламент за защита на личните данни на ЕС.

В Bazar.BG от 18 октомври 2021г.
Последно активен 21 декември 2021г. в 16:25 ч.
гр. София
София-град
Карта
Преглеждания: 1074
Отмени