Нямаш акаунт? РЕГИСТРАЦИЯ
Здравей!

Влез в профила си, за да имаш достъп до всички опции на сайта. Публикуване на обяви, лични съобщения, запаметяване на любими обяви и търсения.

Още нямаш профил? Регистрирай се.

ВХОД Нова РЕГИСТРАЦИЯ
Добавена 06 ян, 17:12 ч.
Работа за СЧЕТОВОДИТЕЛ И ОФИС СЪТРУДНИК
Заплата: 2 150 лв
Описание

Фирма Биомед е семейна фирма с традиции, основана през 1997 година. Вече 25 години сме дистрибутор на световни компании в областта на хуманната и ветеринарната лабораторна диагностика. Имаме богат списък с клиенти в нашата област на територията на България, Гърция и Румъния. Работим в областта на търговията и сервиза на продукти за клиничната лаборатория, ветеринарната медицина и молекулярната диагностика.

Ако искате да навлезете в продуктите в областта на медицината и лабораторната диагностика и да работите като счетоводител в търговска фирма, нашата позиция е възможност за Вас. Ако можете да работите в динамична среда и с различни хора, запознати сте с основните счетоводни принципи в търговското предприятие и имате желание за подреждане на документооборота и организиране на счетоводната дейност, то Вие сте правилния човек за нас. Във връзка с разширяването на дейността си, търсим счетоводител и офис сътрудник, който да се присъедини към нашия екип в гр. София.

1. Вашите задължения ще бъдат:

˗ Организиране и подреждане на счетоводните процеси и документооборота

˗ Приемане, обработване и проверяване на счетоводни документи

˗ Осчетоводяване на банка

˗ Следене и равняване на салда с клиенти и доставчици

˗ Изготвяне на протоколи за ВОП

˗ Контрол на счетоводната отчетност и въведените складови документи

˗ Обработка и класификация на документи: водене на дневници за входяща поща, изходяща поща, договори, приемо-предавателни протоколи

˗ Въвеждане и обработване на клиентски заявки в софтуера на фирмата

˗ Издаване на фактури за продажби и обслужване на клиенти

˗ Изготвяне на справки и доклади, изисквани от ръководството или държавни институции

˗ Ежедневна активна комуникация с контрагенти, колегите в офиса и външната счетоводна фирма, като допринасяте за укрепването на работата в екип и сътрудничеството


2. Какво очакваме от Вас?

- Отлични аналитични и комуникативни умения

- Опит и желание за правилна организация на счетоводните процеси и документооборота на фирмата

˗ Умения за самостоятелна работа и отговорно отношение към поставените задачи

˗ Точно и навременно изпълнение на поставените задачи и решаване на възникнали проблеми

˗ Бързо и прецизно обработване на голям брой документи за кратко време

˗ Навременно комуникиране с клиенти и доставчици

˗ Минимален брой допуснати грешки


3. Нашите изисквания към кандидата

3.1. Задължителни изисквания:

˗ Средно или висше образование в областта на счетоводство, финанси, икономика

˗ Минимум 2-годишен опит в счетоводната дейност и организация

˗ Познаване на данъчно-осигурителното законодателство

˗ Много добри компютърни умения (работа с Word, Excel, Power Point, счетоводен софтуер, търговски софтуер)

˗ Внимание към детайлите и стриктно спазване на поставените срокове

˗ Умения за работа в динамична среда

˗ Високо мотивиран и проактивен човек с възможност да работи под напрежение и да спазва поставените срокове за изпълнение на задачите

˗ Спазване на принципите на лоялност и конфиденциалност

3.2. Препоръчителни изисквания:

˗ Висше образование

˗ Опит - работа с търговско-складова система

˗ Опит – работа със счетоводен софтуер

˗ Опит в документация по обществени поръчки и ISO сертификация

˗ Шофьорска книжка категория B

˗ Английски език – писмено и говоримо с познания в счетоводната област;

4. Предимства на нашето предложение:

- Сигурна работа на постоянен трудов договор в стабилна компания

- Вътрешнофирмено обучение

- Добиване на експертиза в областта на счетоводната работа

- Работа с търговски софтуер и опознаване на продуктите в областта на хуманната и ветеринарна лабораторна диагностика

- Регулиран график с почивни дни събота, неделя и националните празници

- Бонуси за Коледа и Великден

- Отпуск за Рождения ти ден

- Развиване на умения за самостоятелност и самоорганизиране

- Възнаграждение според приноса и резултатите в работата

- Работно време от 8:30 до 17:30 с обедна почивка

5. Необходими документи

- CV

- Копие от диплома за завършено средно или висше образование

Ако смятате, че отговаряте на посочените изисквания, ще очакваме вашата автобиография.

Моля да включите в автобиографията си информация относно: име и фамилия; актуална снимка; телефонен номер; имейл адрес; данни за професионален опит; данни за образование и обучение; лични умения; говорими езици; комуникационни, организационни, професионални и други умения; данни за правоспособност за управление на МПС.

Кандидатурата Ви ще бъде разгледана при спазване на пълна конфиденциалност и според изискванията на ЗЗЛД.


В Bazar.BG от 23 декември 2020г.
Последно активен 06 януари 2022г. в 17:15 ч.
гр. София
София-град
Карта
Преглеждания: 1463
Отмени