Нямаш акаунт? РЕГИСТРАЦИЯ
Здравей!

Влез в профила си, за да имаш достъп до всички опции на сайта. Публикуване на обяви, лични съобщения, запаметяване на любими обяви и търсения.

Още нямаш профил? Регистрирай се.

ВХОД Нова РЕГИСТРАЦИЯ
Добавена 04 ян, 14:34 ч.
Работа за ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ
Заплата: 1 600 лв
Описание

Ние сме лицензирана трудова борса Корект 2011-Русе ЕООД със седалище гр.Русе. Основната ни дейност се състои в подбор на персонал. Компанията започва да работи през 2003 г., за да подкрепя напълно работодателите в намирането, привличането и наемането на най-добрите кадри за тяхната компания.

Клиентите изискват професионални стандарти, които ние гарантираме с нашето професионално и отговорно отношение. Ние осъзнаваме, че подходът към нашите клиенти трябва да бъде съобразен с техните специфични нужди и желания. Нашата фирмена философия се базира на репутация, доверие, професионални знания, безпристрастност и коректност, прозрачност и различен подход, който зависи от специфичните и нестандартните нужди на клиента. Ето защо ние сме ефективен и надежден помощник в търсенето и подбора на служителите, които ви трябват. Ние наемаме и избираме служители с потенциал, които са най-ефективни и полезни професионалисти за вашия бизнес. Корект 2011-Русе ЕООД гарантира индивидуален подход при подбора и резултатът винаги е точният човек на точното място.

РАБОТОДАТЕЛ ТЪРСИ СЛУЖИТЕЛ ЗА ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ:

Висше образование степен по счетоводство;
• 3+ години опит на подобна позиция;
• Познаване на българското данъчно законодателство, национални общоприети счетоводни принципи (GAAP) и IFRS;
• Владее говорим и писмен английски език
• Много добри умения за Microsoft Excel
• Опитът с ERP системите е от съществено значение;
• Способност за самостоятелна работа;
• Добри умения за планиране и решаване на проблеми;
• Способност да се справяте със сроковете;
• Подготовка и обработка на записи в дневника с подходящи подкрепящи документи и одобрения;
• Изготвяне на редовни доклади;
• Дейности в края на месеца, тримесечието и края на годината;
• Редовно генериране отчети и въпроси, свързани със счетоводни несъответствия.
• Идентифициране на неефективни процеси и предлагане на начини за подобряване на счетоводните процедури и процеси.
•Стаж по специалността в производствено предприятие е предимство
•Познаване и практическо умение за прилагане на Националните счетоводни стандарти и данъчното законодателство (ЗДДС, ЗКПО, ЗОДФЛ, ЗМДТ и други) и осигурително законодателство (КСО, ЗЗО, КТ)
•Добри компютърни умения – MS Office (Word, Excel) и счетоводен софтуер
•Умение за работа в екип
•Способност за работа с интензивно натоварване


ЗАДЪЛЖЕНИЯ :
- Засичане и осчетоводяване на ведомости за заплати, осигуровки, и други разчети с персонала
- Подготвя и подава отчет по труда пред НСИ и при необходимост и други статистическите отчети и формуляри
- Водене и осчетоводяване на документите от каса
- Текущо осчетоводяване на първични счетоводни документи, води определени сметки съобразно длъжностната си характеристика
- Месечна отчетност на данък добавена стойност при необходимост
- Извършване на други данъчни начисления при необходимост
- Изготвяне на справки и отчети по искане на ръководството на дружеството
- Участва и съдейства при годишното счетоводно приключване и изготвянето на необходими справки и отчети във връзка с това или при междинно приключване
- Комуникация с външни контрагенти, банки, както и при необходимост с останалите отдели на компанията
- Участва при годишните инвентаризации на дружеството
- Съставя извлечения и справки, които биха могли да възникнат във връзка с изпълняваната длъжност


Възможности за кариерно развитие в динамичен вътрешен бизнес;
• Специално обучени и непрекъснато развитие;
• Среда, където се възнаграждават експертният опит, професионалната и личната ангажираност;
• Конкурентно възнаграждение и пакет от социални придобивки (здравно осигуряване, спортна карта, отборни събития, фирмени отстъпки, програми за бизнес и техническо обучение)
• Работна атмосфера за сътрудничество;


При проявен интерес изпратете автобиография и актуална снимка, като натиснете бутона "Кандидатствай по тази обява". Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при пълна конфиденциалност и съгласно разпоредбите на ЗЗЛД.

За повече информация, както и за други предложения за работа се свържете с нас на телефон 0896/686-522 или заповядайте в офиса ни на ул. "Симеон Велики" 6 (зад Общината) с работно време от 09:00-12:00 и от 13:00-18:00.

ЛИЦЕНЗ 2759/ 19.03.2019

В Bazar.BG от 21 януари 2020г.
Последно активен 10 март 2023г. в 14:45 ч.
гр. Русе
Русе
Карта
Преглеждания: 965
Отмени