Нямаш акаунт? РЕГИСТРАЦИЯ
Здравей!

Влез в профила си, за да имаш достъп до всички опции на сайта. Публикуване на обяви, лични съобщения, запаметяване на любими обяви и търсения.

Още нямаш профил? Регистрирай се.

ВХОД Нова РЕГИСТРАЦИЯ
Добавена 02 мар, 08:23 ч.
Работа за Продавач-консултант Tommy Hilfiger & Calvin Klein
Заплата: Договаряне
Описание

Продавач-консултант

SARKK SA, основан през 1998 г, е ексклузивен вносител на Tommy Hilfiger и Calvin Klein за България, Гърция, Кипър, Румъния, Албания и Македония. В България продуктите на двете марки се предлагат в магазините на Tommy Hilfiger и Calvin Klein в търговските центрове Paradise Mall, Serdika Center и The Mall в София.

Целта на SARKK SA винаги е била насочена към здравословния и стабилен растеж и продиктувана от ценностите на корпоративната социална отговорност. Това я прави една от най-сигурните корпорации в индустрията и спомага за нейния постоянен растеж, като успява да задоволи нуждите и на най-взискателните клиенти и я превръща в желан работодател.

ИЗИСКВАНИЯ:

Комуникация и добра работна етика

Умение за работа в екип

Търговски нюх

Поемане на отговорност

Желание за постигане на резултати

Диплома за завършено средно образование

Опит в сферата на продажбите ще се счита за предимство

Опит в работата с касов апарат ще се счита за предимство

Владеенето на английски език ще се счита за предимство

ОТГОВОРНОСТИ:

Обслужване на клиенти съгласно фирмените стандарти

Поддържане на вида на стоките изложени в магазина, приемане на стока, познаване на дрехите в магазина

Постигането на качествени и количествени цели на магазина

Поддържане на безупречен външен вид по всяко време, като посланик на марката

НИЕ ПРЕДЛАГАМЕ:

Фирмено обучение

Реализация в динамична, развиваща се и модерна компания

Точни и коректни трудови взаимоотношения

Възможност за развитие

Ако се разпознаваш в описанието, можеш да кандидатстваш чрез секцията за кандидатстване.

Ще се свържем с всички кандидати, одобрени по документи.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

QUALIFICATIONS:

• School Certificate.

• Experience of 2 years working in the Apparel industry will be an advantage.

• Knowledge of cash register systems will be an advantage.

• Knowledge of English language will be an advantage.

• Strong communication skills with customer oriented mentality.

• Team oriented person.

• Advanced sales skills.

• Responsible and trustworthy.

• Committed in achieving targets.

RESPONSIBILITIES:

• Serving customers in a highly professional manner and creating a trust relationship with the customer.

• Maintaining high store standards at all times, by participating in all store tasks, e.g. cleaning, stock deliveries, merchandising, etc.

• Maintaining immaculate personal appearance at all times, as an ambassador of the brand.

• Achieving qualitative and quantitative targets of the store.

If you are interested in developing professionally through constant training and to work in an enjoyable and youthful environment, with a culture that supports respect for others, entrepreneurship and quality, please send your CV.

В Bazar.BG от 21 януари 2020г.
Последно активен 02 март 2023г. в 08:25 ч.
гр. София
София-град
Карта
Преглеждания: 755
Отмени