Нямаш акаунт? РЕГИСТРАЦИЯ
Здравей!

Влез в профила си, за да имаш достъп до всички опции на сайта. Публикуване на обяви, лични съобщения, запаметяване на любими обяви и търсения.

Още нямаш профил? Регистрирай се.

ВХОД Нова РЕГИСТРАЦИЯ
Добавена 14 мар, 13:34 ч.
Работа за СЧЕТОВОДИТЕЛ ОПЕРАТИВЕН
Заплата: 1 190 лв
Описание

ОФИС ЕКСПРЕС е водеща компания в България за онлайн търговия и доставка на офис консумативи, офис мебели, столове и IT техника. Компанията е наложена на българския пазар като предпочитан доставчик на цялостни офис решения, насочени към корпоративния сектор.

Ние разбираме, че успехът се дължи на интелигентен и сплотен екип и затова се стремим да изградим дългосрочни взаимоотношения с мотивирани личности, които да приобщим към ценностите на компанията.

Ако вярвате в собствените си възможности, ако имате желание да се развивате в сферата на финанси и счетоводство, очакваме Вашето предложение за позиция

\"ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ\" - без професионален опит

Ако сте високо мотивиран, с желание за развитие и компетентности в областта на счетоводство и финанси, вие ще бъдете успешен член на нашия екип.

ВИЕ ПОЛУЧАВАТЕ:

- Професионална практика в сфера от бизнеса, в която желаете да се развивате;

- Ментор, който да ви въведе в процесите и организацията на работата и фирмата;

- Обучение - въвеждащо и надграждащи;

- Динамичен и разнообразен работен ден;

- Конкурентно възнаграждение и пълни осигурителни права;

- Ваучери за храна, карти за свободното време Мултиспорт, допълнително здравно осигуряване и др.;

- Предизвикатeлна длъжност и възможности за развитие в национална компания;

- Работно време- осемчасов работен ден, 5 дневна работна седмица, почивни дни - събота, неделя и празнични дни.

- Удобна офис локация - бул. История Славянобългарска 21

- Безсрочен трудов договор.

Позицията включва обучение и практика, свързани със:

• Счетоводни дейности, обработка на първична информация и други официални счетоводни документи и регистри;

• Въвеждане и обработка на информация;

• Изготвяне на справки и отчети в Excel и ERP;

• Контактуване със свързани със счетоводната дейност институции;

• Контактуване с клиенти, относно счетоводни и документални въпроси.

Имате предимство, ако сте:

- Точни, организирани и отговорни личности;

- Имате желание за работа в сектор \"Счетоводство и финанси\".

- Опит не е необходим.

- Желание за развитие, обучение и нови умения;

- Възраст до 29 години, включително. Позицията е по „Развитие на човешките ресурси“.

- Завършено образование (дипломиран специалист) - средно или висше, с икономическа или техническа специалност. С предимство ще се разглеждат кандидати завършили специалност Счетоводство и контрол;

- Отлична компютърна грамотност – Word, Excel, бази данни;

Очакваме Вашите документи:

- подробна автобиография,

- актуална снимка,

- телефон за обратна връзка.

Контакт ще бъде направен с всички кандидати, отговарящи на изискванията за позицията.

Предоставените данни се използват само за целите на подбора и са защитени според ЗЗЛД.

В Bazar.BG от 21 януари 2020г.
Последно активен 10 ноември 2023г. в 13:00 ч.
гр. София
София-град
Карта
Преглеждания: 807
Отмени