VitaOn е онлайн магазин за хранителни добавки, билкови тинктури и здравни съвети. Нашата дейност е насочена както към българския, така и към международния пазар, в над 10 държави в цяла Европа. Ние вярваме, че качественото обслужване на клиенти е ключов елемент за нашия успех и развитие. Във връзка с това, разширяваме екипа си и търсим мотивирани и отговорни кандидати за позицията Customer support - обслужване на клиенти в онлайн магазин .
Задължения и отговорности:
• Поддържане на ежедневен контакт с клиенти
• Осигуряване на обратна връзка на клиенти при постъпило запитване или след обработка на конкретен случай;
• Поддържане на актуална информация в базата данни относно извършени активности и операции;
• Работа със специализиран софтуер, предоставящ запитвания и поддръжка на системите за работа.
Изисквания:
• Отлични комуникативни умения;
• Позитивен и отзивчив подход в начина на общуване;
• Умение за работа в динамична среда;
• Възможност за бърза адаптация към променящите се условия;
• Добра компютърна грамотност;
• Способност за работа в екип;
• Високо ниво на самодисциплина, конфиденциалност и прецизност към работата;
• Предишен опит в комуникацията и обслужването на клиенти – ще се счита за предимство;
• Опит в продажбите ще се счита за предимство
• Владеенето на английски език е предимство.
Нашето предложение:
• Мотивираща работна атмосфера;
• Екип от професионалисти, с опит от различни сфери на бизнеса;
• Както въвеждащо обучение, така и такива, които ще подпомогнат твоето развитие;
• Гарантирано фиксирано нетно възнаграждение
Ако смятате, че отговаряте на изискванията и имате желание да се присъедините към екипа ни, не се колебайте да ни изпратите автобиографията си чрез бутона „Кандидатствай“!
Варна