Палене на студен бензинов двигател.
Неравномерната и прекъсваща работа на двигателя след това, лошата миризма „на сурово“ и моментния преразход на гориво
не се оправят с изрязвания на студения мотор и се позамазват едва със загряването. Ако пък и колата е с АГУ и сама обръща на газ, неприятните усещания стават още по-подтискащи. Сутрин няма
много време да се чака загряване, а и продължително да се гори бензин на място в режим преразход обезсмисля показателя
„Колко Литра на 100 Километра“.
Защо често описаното по-горе се случва, въпреки че работят коректно и свещи/ел.система, и филтрите са чисти и т.н.? Има 2 техно-химически фактора, които или убягват, или са някак обвити в мистерия от различни доставчици:
1. Инжекторите не подават по правилния начин правилното количество бензин/газ в цилиндрите. Тоест, има вътрешни
отлагания и нагари по пътя на горивото (не се получава точно
определеното от конструкторите на двигателя), дюзите не го впръскват като аерозолен облак за пълноценното му възпламеняване в цилиндрите.
2. Самото гориво се нуждае от обогатяване и стабилизация - не просто защото е невинаги качествено, а най-вече заради постоянната циркулация до горещия двигател и обратно в резервоара, при
повечето коли с АГУ. Това постепенно изпарява най-леките му компоненти - горивата не са хомогенни и прости състави, а
се състоят от различно летливи фракции.
Какво следва?
Настоящият материал тук е за решението по първия
фактор, от горната точка 1.
И така:
и смазването на всяка двигателна система, в която циркулират горива – физико-химичната им природа предполага образуването на замърсяващи отлагания при сложните условия вътре (всъщност правилото важи и за маслените двигателни системи,
но темата е в друг материал -М-флаш). Това е толкова обичайно и опростено действие, колкото и миенето на зъбите при хората. За първоначално такова активно прочистване, с прилагане на
иновационни постижения в органичната химия, е създадена формулата на
Complex Petrol System Cleaner препарат-горивна
добавка за почистване и сервизиране на бензинови дюзи и системи
Комплекс Петрол Систем Клийнър е препарат с активно, моментно и безопасно действие.
Ефективността му е резултат от използваните при създаването му детергенти и смазки от най-модерни технологични класове.
Какви са техническите аспекти на действието на този препарат?
Указания за употреба:
(стандартната доза 300 мл е за смесване в 30 до 60 литра) и е напълно безопасен (макс.30%).
Концентрацията му влияе само на скоростта на процеса на действие, крайния резултат при всеки случай настъпва с изразходването на
третирания бензин. Желателно е да се налее непосредствено преди зареждане и при последващия пробег да не се дозарежда гориво до минимума на резервоара.
Приложение:
За всички стандартни бензинови горива и двигатели (4Т).
Изключително необходим и за автомобили с газови уредби (АГУ),
независимо от вида на газа.
С цел постигане на максимален ефект в работата на двигателя се препоръчва след прилагането му да се направи очистка и на всмукателния въздушен тракт и горивните камери на цилиндрите (завършвано пълно обслужване) с техническия спрей Intake Pro на XENUM.
По вторият основен фактор, както е отбелязано горе, следва втори материал - Бензинови Мотори Част 2, а именно:
-за подобряването на горивото в ежедневието (обогатяване и стабилизация) и за поддръжката на вече почистените&смазани
системи - с препарата Петрол Мулти Кондиционер (Petrol Multi Conditioner), специално разработен за икономична и практична
употреба.
Complex Petrol System Cleaner и Petrol Multi Conditioner са
премиум продукти от белгийските лаборатории Ксенум.
Русе