Добавена 15 мар, 07:55 ч.
Електромагнитен парктроник, без пробиване
34 лв
Състояние: Ново
Тип мпс: Автомобили и джипове
Aксесоар: Парктроници
Описание
Magnetic Parking Ssensor (EPS) е уникален помощник за паркиране в тесни места. С помощта на сензора-антена се изпращат ниско честотни електромагнитни вълни, който покриват цялата броня. Според зависимост дистанцията от антената и предмета той сигнализира в 3 степени спрямо близостта.
Лесно и бързо монтиране
Електрически, просто свържете електромагнитния парктроник (EPS) към захранването на крушката за задна скорост.
Компоненти:
⇒ Електронният блок (А) - Да се сложи в колата на сухо място, в близост до антената.
⇒ Говорител (Б)- в купето.
⇒ Антена (В), дълга 1.9м с кабел (Г) и един стикер (Д)- Да се монтират на бронята, за да покрият цялата и дължина
Принцип на работа
Тъй като EPS асистира до последните сантиметри е важно да се маневрира бавно и внимателно. Сензора започва да работи при включване на задна скорост, калибрира се и дава следните сигнализации:
⇒ Сигнал изчакай: Ако се чуе единично свирване (beep) изчакайте кратко до следваща сигнализаиця.
⇒ Сигнал дефект: Последователност от редуващи се високи и дълбоки тонове. Системата сигнализира, че не може да работи и инсталацията трябва да бъде проверена.
⇒ Сигнал ОК: 3 различни тона индикира, че сензора е готов за работа.
Само след чуване сигнал ОК сензора е готов да сигнализира за приближаващи предмети. Може да засече почти всички форми и материали (с изключение на изолиращи като пластмаса, сухо дърво, стъкло). Характеристиките на материала и скоростта с която се доближават допринасят за това колко бързо системата ще започне да сигнализира. Само много бавно захождане гарантира, че системата ще работи до последните сантиметри.
В случай на бавно захождане ще чуете 3 различни прердупрежения:
1.Предупредителна аларма : единично свирване от среден тон, което алармира за дистанция 50-60см. При намаляне на дистанцията сигнализацията се забързва.
2.Стоп-аларма : свирване от висока честота сигнализиращ дистанция от 10-20 сантиметра
3.Контакт-аларма : Дълбок звук който ви предупрежадава да спрете незабавно.
В случай на захождане с голяма скорост ще чуете последователност от свирвания от висока честота (Риск-алларма) сигнализиращи да намалите бързо. Риск-алармата може да бъде чута по всяко време, дори и вместо Контакт-аларма.
В случай когато по задната броня се стича вода (от дъжд) е възможно да чуете Риск арламата.
Дори с асистанцията на EPS водачите на МПС са длъжни да оглеждат околностите преди да паркират.
Инсталация:
EPS работи само зад брони от пластмаса.
Наличието на метал в близост до антената може да намали нейната чувстивтелност и дистанция на засичане на препядстивя. Магнитни и електормагнитни полета също могат да повлияят на работата на антената.
1. Фиксирайте отвън на бронята парктроника (с хартиено или друго тиксо) и го свържете като антена. Свържете говорителя и захранването на 12V също. Сега тествайте EPS като приближите ръцете. При правилна дистанция на засичане (около 50см) антената може да бъде монтирана в тази позиция. При лоши резултати преместете позицията на антената.
Антената трябва да бъде на минимум 40см, но по-добре 50см над нивото на пътя.
Антената трябва да бъде на минимум 20см, но по-добре 30см от колелата.
Антената трябва да бъде на минимиум 3см от металните компоненти.
2. Намерете от къде да прокарате кабела за антената в купето на колата.
3. Изчистете повръхността и подгответе бронята където ще монтирате парктроника.
4. Желателно е температурата да не бъде под 18 градуса по време на лепене.
5. Централната конзола да бъде монтирана в колата на сухо място, в бллизост до връзката с антената.
6. Високоговорителя се монтира в купето на колата.
7. EPS трябва да бъде вързан към крушката за задна светлина с червения кабел към 12V, а черния към земя.
182510
Лесно и бързо монтиране
Електрически, просто свържете електромагнитния парктроник (EPS) към захранването на крушката за задна скорост.
Компоненти:
⇒ Електронният блок (А) - Да се сложи в колата на сухо място, в близост до антената.
⇒ Говорител (Б)- в купето.
⇒ Антена (В), дълга 1.9м с кабел (Г) и един стикер (Д)- Да се монтират на бронята, за да покрият цялата и дължина
Принцип на работа
Тъй като EPS асистира до последните сантиметри е важно да се маневрира бавно и внимателно. Сензора започва да работи при включване на задна скорост, калибрира се и дава следните сигнализации:
⇒ Сигнал изчакай: Ако се чуе единично свирване (beep) изчакайте кратко до следваща сигнализаиця.
⇒ Сигнал дефект: Последователност от редуващи се високи и дълбоки тонове. Системата сигнализира, че не може да работи и инсталацията трябва да бъде проверена.
⇒ Сигнал ОК: 3 различни тона индикира, че сензора е готов за работа.
Само след чуване сигнал ОК сензора е готов да сигнализира за приближаващи предмети. Може да засече почти всички форми и материали (с изключение на изолиращи като пластмаса, сухо дърво, стъкло). Характеристиките на материала и скоростта с която се доближават допринасят за това колко бързо системата ще започне да сигнализира. Само много бавно захождане гарантира, че системата ще работи до последните сантиметри.
В случай на бавно захождане ще чуете 3 различни прердупрежения:
1.Предупредителна аларма : единично свирване от среден тон, което алармира за дистанция 50-60см. При намаляне на дистанцията сигнализацията се забързва.
2.Стоп-аларма : свирване от висока честота сигнализиращ дистанция от 10-20 сантиметра
3.Контакт-аларма : Дълбок звук който ви предупрежадава да спрете незабавно.
В случай на захождане с голяма скорост ще чуете последователност от свирвания от висока честота (Риск-алларма) сигнализиращи да намалите бързо. Риск-алармата може да бъде чута по всяко време, дори и вместо Контакт-аларма.
В случай когато по задната броня се стича вода (от дъжд) е възможно да чуете Риск арламата.
Дори с асистанцията на EPS водачите на МПС са длъжни да оглеждат околностите преди да паркират.
Инсталация:
EPS работи само зад брони от пластмаса.
Наличието на метал в близост до антената може да намали нейната чувстивтелност и дистанция на засичане на препядстивя. Магнитни и електормагнитни полета също могат да повлияят на работата на антената.
1. Фиксирайте отвън на бронята парктроника (с хартиено или друго тиксо) и го свържете като антена. Свържете говорителя и захранването на 12V също. Сега тествайте EPS като приближите ръцете. При правилна дистанция на засичане (около 50см) антената може да бъде монтирана в тази позиция. При лоши резултати преместете позицията на антената.
Антената трябва да бъде на минимум 40см, но по-добре 50см над нивото на пътя.
Антената трябва да бъде на минимум 20см, но по-добре 30см от колелата.
Антената трябва да бъде на минимиум 3см от металните компоненти.
2. Намерете от къде да прокарате кабела за антената в купето на колата.
3. Изчистете повръхността и подгответе бронята където ще монтирате парктроника.
4. Желателно е температурата да не бъде под 18 градуса по време на лепене.
5. Централната конзола да бъде монтирана в колата на сухо място, в бллизост до връзката с антената.
6. Високоговорителя се монтира в купето на колата.
7. EPS трябва да бъде вързан към крушката за задна светлина с червения кабел към 12V, а черния към земя.
182510
В Bazar.BG от
10 октомври 2019г.
Последно активен
днес в 13:13 ч.
Отговаря бързо
гр. София
София-град
София-град
Преглеждания: 678