В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работa.
Започнахме като start-up и сега сме една от най-големите и разпознаваеми компании за набиране на персонал в България, поддържайки нашата гъвкава и ориентирана към екипа култура.
В момента компанията ни продължава да се разраства и имаме нужда от нови лица в един от най-големите ни екипи. За нашия екип търсим амбициозни хора, които имат желание да се развиват, научават нови неща и да бъдат обучени и развити до истински професионалисти в бранша на позиция:
Консултант Клиентски Запитванията САМО с Немски език
Вашите основните задачи ще бъдат:
- Кореспонденция с бизнес клиенти на немски език;
- Следене на фактури и комуникация свързана с тях;
- Координационна роля между отделните звена и канали на обслужване на потребителите;
- Други административни дейности;
Нашият клиент Ви предлага:
- Атрактивно заплащане;
- Бонус система;
- Богат социален пакет;
- Гъвкаво работно време;
- Възможност за home office дни;
- Модерен и светъл офис в близост до удобен градски транспорт;
- Възможност за професионално развитие.
Това, което очакваме от Вас, е:
- Да владеете на много добро ниво Немски език;
- Отлична компютърна грамотност;
- Да имате желание да научите нови умения;
- Предишен опит в аутсорсинг сферата ще се смята за предимство, но не е задължителен;
В случай, че предизвикахме интереса Ви, ще се радваме да получим Ваша актуална автобиография.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Кандидатствайте сега!
София-град