Нямаш акаунт? РЕГИСТРАЦИЯ
Здравей!

Влез в профила си, за да имаш достъп до всички опции на сайта. Публикуване на обяви, лични съобщения, запаметяване на любими обяви и търсения.

Още нямаш профил? Регистрирай се.

ВХОД Нова РЕГИСТРАЦИЯ
Добавена 01 мар, 15:50 ч.
Работа за Администратор в офис на Еконт в кв. Гео Милев
Заплата: 1 750 лв
Описание

Описание и изисквания:

Хората в офисите са лицата, гласовете и усмивките на Еконт. С тях пазарът се среща всеки ден. Те общуват с крайните клиенти, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Служителите в офисите най-добре познават потребностите и желанията на клиентите, затова често успяват да ги превърнат в приятели на бранда.

Успешният администратор офис:

• гарантира, че услугата на Еконт е по мярка на клиента. Винаги намира правилното решение на конкретната нужда;

• обслужва с грижа и доверие. Проявява човещина, разбиране и внимание към клиента;

• има нюх за продажби, привлича нови клиенти и умее да организира както документи, така и задачи, хора и ресурси;

• общува активно с колеги и клиенти и има нагласата “Ще направя нужното”, “Всичко е възможно” и “Зависи от мен”;

• се ориентира бързо в нови софтуери;

• вижда възможностите във всяко предложение и се чувства комфортно в динамиката на промяната.

Като част от екипа ни в офис в кв. Гео Милев,София, ти ще:

• приемаш, предаваш и съхраняваш пратки в офиса и свързаните с това документи

• обработваш парични преводи

Ако си организиран, приветлив и отговорен. Ако се разбираш с хора от 5 до 95 годишна възраст и комуникирате свободно. Каним те да бъдеш едно от лицата на бранда Еконт.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Ще се свържем с одобрените по документи кандидати.

В Bazar.BG от 01 март 2023г.
Последно активен 09 март 2023г. в 23:20 ч.
гр. София
София-град
Карта
Преглеждания: 709
Отмени