АРОМА АД, водещ производител на козметика, чиито административен офис и производство се намират в гр. София, кв. Илиенци, ул. Кирил Благоев 12, търси за своя екип мотивирана личност, която да се включи към екипа на Дирекция "Мркетинг и продажби".
Основна функция:
Управление на процесите по реализация и фактуриране на клиентски поръчки.
Основни отговорности:
- въвеждане и приключване на клиентски поръчки;
- издаване на фактури и придружаващи експортни документи;
- координиране и комуникиране на дейността с отдели: Продажби, Счетоводство, Производство и Склад, с цел осигуряване на оптимални условия за изпълнение на клиентските поръчки;
- поддържане на архив на издадените документи и кореспонденция.
Изисквания към кандидатите:
- Образование: икономическо,магистър/бакалавър;
- Професионалният опит на подобна позиция е предимство;
- Компютърна грамотност- много добри умения за работа с Excel, Word, Outlook, опит с ERP-система;
- Английски език- ползване на работно ниво,писмено и говоримо;
- Много добри комуникационни и аналитични умения; основни познания по счетоводство и търговска документация.
Компанията предлага:
- Възможност за професионална реализация и развитие;
- Стимулираща и приятна работна атмосфера;
- Изрядни трудови правотношения, стартова заплата в съответствие с опита на кандидата.
Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, в съответствие с изискванията на ЗЗЛД. Кандидатите, одобрени по документи ще бъдат поканени на интервю.
София-град