Нямаш акаунт? РЕГИСТРАЦИЯ
Здравей!

Влез в профила си, за да имаш достъп до всички опции на сайта. Публикуване на обяви, лични съобщения, запаметяване на любими обяви и търсения.

Още нямаш профил? Регистрирай се.

ВХОД Нова РЕГИСТРАЦИЯ
Добавена 02 мар, 16:29 ч.
Работа за Специалист "Обслужване на клиенти"
Заплата: Договаряне
Описание

АРОМА АД, водещ производител на козметика, чиито административен офис и производство се намират в гр. София, кв. Илиенци, ул. Кирил Благоев 12, търси за своя екип мотивирана личност, която да се включи към екипа на Дирекция "Мркетинг и продажби".

Основна функция:
Управление на процесите по реализация и фактуриране на клиентски поръчки.

Основни отговорности:

  • въвеждане и приключване на клиентски поръчки;
  • издаване на фактури и придружаващи експортни документи;
  • координиране и комуникиране на дейността с отдели: Продажби, Счетоводство, Производство и Склад, с цел осигуряване на оптимални условия за изпълнение на клиентските поръчки;
  • поддържане на архив на издадените документи и кореспонденция.

Изисквания към кандидатите:

  • Образование: икономическо,магистър/бакалавър;
  • Професионалният опит на подобна позиция е предимство;
  • Компютърна грамотност- много добри умения за работа с Excel, Word, Outlook, опит с ERP-система;
  • Английски език- ползване на работно ниво,писмено и говоримо;
  • Много добри комуникационни и аналитични умения; основни познания по счетоводство и търговска документация.

Компанията предлага:
- Възможност за професионална реализация и развитие;
- Стимулираща и приятна работна атмосфера;
- Изрядни трудови правотношения, стартова заплата в съответствие с опита на кандидата.

Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, в съответствие с изискванията на ЗЗЛД. Кандидатите, одобрени по документи ще бъдат поканени на интервю.

В Bazar.BG от 16 юни 2022г.
Последно активен 10 март 2023г. в 20:30 ч.
гр. София
София-град
Карта
Преглеждания: 750
Отмени