Нямаш акаунт? РЕГИСТРАЦИЯ
Здравей!

Влез в профила си, за да имаш достъп до всички опции на сайта. Публикуване на обяви, лични съобщения, запаметяване на любими обяви и търсения.

Още нямаш профил? Регистрирай се.

ВХОД Нова РЕГИСТРАЦИЯ
1/17
Добавена вчера, 09:26 ч.
Yamaha V-Star Classic
9 850 лв
Не се начислява ДДС
Състояние: Използвано
Марка и модел: Yamaha V-Star
Тип: Чопър
Година: 2003
Пробег: 87000
Кубатура: 1100
Описание
ЦЕНА ПО ДОГОВАРЯНЕ Yamaha VStar 1100 Classic 2003 година. Внесен от САЩ през 2016 г, аз съм първи и единствен до сега собственик. Докараха го на 26646 мили, в момента е на 54350. Моторът пристигна със слюда, хиперчарджър, права генерация от неизвестна марка(има някакви заглушители в тръбите, не са просто парчета неръждавейка) и седалки Mustang, като аз съм купил облегалката за предната седалка допълнително. За това време съм направил доста подобрения и подмяна на части: високо кормило с диаметър 32мм, ролбар 32 мм с монтирани на него степенки и допълнителни фарчета с режим строуб(доста полезно нещо за нашите пътни условия); оригинални задни степенки тип " платформа" ; топкаса Craftride с размери: width 65cm, depth 51cm, height 35cm(нямам идея колко литра е, но е огромна); странични куфари Craftride SC6 в комплект с вътрешни текстилни чанти с размери: width 66cm, height 37cm, depth 24cm(стойките за страничните куфари са преправени и имат и опора на дъното на куфарите, вижда се на една от снимките. Топкасата е с две плочи от 2мм поцинкована ламарина(отвътре и отвън, вижда се на снимките), между които има поставени и гумени тампони. Има и опори на багажника към стойката на мигачите. Така че багажът по никакъв начин не натоварва самия куфар); заглушители HARLEY DAVIDSON CATALYST(замених правата генерация с тях, но тя си върви към комплекта); стойка за телефон със захранване; сменен еднопосочен лагер на стартера(т. нар. бендикс); сменен централен амортесьор с оригинален, доставен от KFM Motorrader; сменени феродови и метални дискове на съединителя, както и притискателната пружина, също доставена от KFM; гуми Дънлоп на два сезона; литево фосфатна батерия на един сезон; свещи, масла, филтри при годишното обслужване. Последно, преди месец, са сменени О-пръстените на капачките на клапаните и самите клапани са регулирани отново. За всичко съм си водил записки и може да се видят при снимките. Към мотора ще дам и оригинални стойки за дисаги, резервни ръкохватки за спирачка и съединител, резервни китайски мигачи(пластмасови), самоделен багажник от 2 мм неръждавейка(лазерно изрязан и сгънат на абкант). Със сигурност имам и някакви други дреболии, които също ще подаря. До тук розовите страни. Сега - недостатъците. Все пак моторът е на 20 години, тъкмо е излязъл от пубертета, но носи следите от него. Има драскотини по боята, хрома, слюдата. Но никога не е пребоядисван и може да се убедите как е бил стопанисван. Най-сериозното му нараняване е на предния калник - резултат от мое падане преди 6 години. Скоростта, с която се движех, беше 30-35 км/ч, за това няма други сериозни поражения. Нито е изкривена рамата, нито коловете са пострадали. Самият факт, че от тогава до сега си го карам, е красноречив. Тези и други снимки във високо качество можете да видите на адрес: https: //postimg. cc/gallery/qdY6Dnw (премахмнете интервалите след двете точки и преди сс, за да видите линка).
В Bazar.BG от 21 юни 2022г.
Последно активен 09 април в 23:21 ч.
гр. София
София-град
Карта
Преглеждания: 83
Отмени