Нямаш акаунт? РЕГИСТРАЦИЯ
Здравей!

Влез в профила си, за да имаш достъп до всички опции на сайта. Публикуване на обяви, лични съобщения, запаметяване на любими обяви и търсения.

Още нямаш профил? Регистрирай се.

ВХОД Нова РЕГИСТРАЦИЯ
1/4
Добавена 28 май, 11:56 ч.
Audi A4
4 500 лв
Не се начислява ДДС
Състояние: Използвано
Марка и модел: Audi A4
Двигател: Бензинов
Ск. кутия: Ръчна
Тип: Комби
Година: 2005
Евро 4
Пробег: 173000
Мощност: 102 к.с.
Описание
Здравейте! Продавам старата ни семейна кола. Включени 4 броя зимни и 4 броя летни гуми. Платен данък и Гражданска отговорност. Каско до 07. 2024. Колата няма ръжда, но има забележки по боята. Добро техническо състояние. Поставям коментар за този вид двигатели, споделен от колега в един от VW форумите, който е супер точен и важи за този автомобил: мотора е слаб, няма турбина, няма въртящ момент, едва след 3-4000 оборота се развърта, иска много да го натискаш. Понеже пътувам много извънградско, минус е, че са му къси предавките(3500 - 120 км/ч, 4000-130, 4200-140), Т. е със 140 си подхарчва. Много голям плюс е, че мотора е изключително тих. На магистрала със 120 и 3500 оборота не можеш да чуеш, че работи, той само пее, като спреш на светофар чуваш повече съседния дизел, отколкото твоя мотор. За разхода - аз пътувам много извънградско. Смесен разход (140 на магистрала) - 8. 1-8. 2. Със 120 на магистрала, пак смесено - 7-7. 5, това е разход за безнин, нямам газова. Нещо много важно, правят проблем с ламбда сондите - чека светва и повече не загасва. Сменях кабели, свещи, кабели към Ел. блока, сондата смених и пак свети чека и записва грешка. Като цяло решението, колкото и лошо да звучи, слагаш лепенка на таблото и си караш. Заради тази грешка колата гори малко повече, така че посочения по-горе разход е при светещ чек. Иначе въпреки че има записана грешка, колата си върви, но не трябва да прекаляваш с полусъединител, понеже когато подаваш газ, сондата си работи, но ако си играеш много с полусъединител(без газ), подава повече гориво и прецаква свещи на някой цилиндър и почва да работи на 3 цилиндъра. Не е скъп ремонта, сменяш свещта и продължаваш, но е занимавка. Малко подхарчва масло - преди карах моята с 5w-30 и на всеки 2-3к км доливах по 1л. Сега я карам с 5w-40 и вече 3500км не ми е светвала лампата. Тези цифри са доста, но и по книжка е допустим лек разход на масло, при мен е завишен, но търся правилното масло. Иначе за поддръжка е доста евтин, като изключим проблема със сондата, двигателя е повече от опростен. Няма турбина, няма дебитомер, няма помпа за високо налягане, мотора е само с кабели - почти няма какво да се развали, а и да се развали - лесно можеш да го върнеш в играта. Съединителя е 300лв, докато при дизела е в пъти повече. Като цяло този мотор е хубав, защото оставяш повече пари на бензиностанцията, но по-малко в сервиза и е доста здрав. Дори и да ти свети грешка на таблото, той си върви.
В Bazar.BG от 16 май 2024г.
Последно активен 16 май в 19:29 ч.
гр. София
София-град
Карта
Преглеждания: 98
Отмени