Нямаш акаунт? РЕГИСТРАЦИЯ
Здравей!

Влез в профила си, за да имаш достъп до всички опции на сайта. Публикуване на обяви, лични съобщения, запаметяване на любими обяви и търсения.

Още нямаш профил? Регистрирай се.

ВХОД Нова РЕГИСТРАЦИЯ
1/17
Добавена 05 юни, 16:36 ч.
Audi A4 B6 1.8T Quattro
7 700 лв
Състояние: Използвано
Марка и модел: Audi A4
Двигател: Бензинов
Ск. кутия: Ръчна
Тип: Седан
Година: 2001
Евро 3
Пробег: 303000
Мощност: 150 к.с.
Екстри: 4(5) Врати, 4x4, Авт. контрол на стабил., Антиблокираща система, Бордкомпютър, Възд. възглавници - Задни, Възд. възглавници - Предни, Възд. възглавници - Стран., Газова уредба, Ел. Огледала, Ел. прогр. за стабилизиране, Ел. Стъкла, Климатроник, LED фарове, Лети джанти, Напълно обслужен, С регистрация, Серво усилвател на волана, Халогенни фарове, Централно заключване
Описание
Два ключа, преглед и винетка платени до Март 2025г, напълно изрядна, обслужвана редовно, с газов инжекцион, кара се почти всеки ден.

Сменени неща на 295.000км през Септември 2023г:

Масло двигател, скорости, диференциал

Всички филтри, филтър газова + нови маркучи газова, сменени почти всички гарнитури по двигателя, капак клапани, семеринги на разпр. валове и колянов вал, гарнитури на маслен охладител, на картер, гарнитура всмукателен колектор, гарнитура турбо, сменена гарнитура на главата поради теч на масло - нови болтове и шлайф, като цяло имаше течове на масло от почти всяка възможна гарнитура когато я купих, сменен комплект ангренаж със ролки и обтегач, сменена водна помпа със такава с метални перки, сменени изгнили тръби на охладителната система със втора употреба във перфектно състояние както и радиатор (колата е Италианка, през определен период сигурно е карана на вода), сменени повечето стари маркучи за антифриз с нови, сменен тройника за антифриз на главата, сменен температурен датчик за антифриз със качествен нов (прекъсваше на студен двигател), охладителната система е промита и антифриза е нов, сменен датчик за нивото на маслото и датчик за налягане на маслото с качествени такива които няма да започнат да дават грешки след няколко месеца, преди това лампата за нивото на маслото светваше когато ѝ е кеф въпреки че маслото беше на макс, сменени тампони на двигателя включително този отпред, единствените останали загуби на течности са леко омасляване около турбото и сълзене на антифриз от изпарителя за газта, губи съвсем малко антифриз от там, около 200-300мл на месец грубо, разхода на масло не съм го засичал правилно все още но за изминати 3000км от последната смяна маслото е спаднало съвсем леко от максимума, съмнявам се че ще трябва да се долива до следващата смяна, като цяло няма излишни пушеци дори и при студен старт на -10, и си пали по същия начин както и на +10, със 2-3 оборота на стартера.

Обслужена е пролетта с Fuchs Titan 5w40, маслен филтър на Mahle, по-голям от стандартния за модела и също така въздушен филтър. Сменена е и газовата бутилка края на миналата година на стойност 400лв и е валидна до 2033г. Също така е сменена и тръба за картерна вентилация която беше спукана, както и двата клапана на картерната вентилация.

Миналото лято е зареден климатика и са ревизирани клапите (духаше само топло от шофьорската страна) и сега всичко работи както трябва, не се затруднява да държи 21-22 градуса без значение колко е топло навън, претапициран таван с алкантара, сменени предни дискове с накладки, задните дискове са към края но могат да карат още, на практика нови летни гуми 235 45 17 със алуминиеви джанти без кривини, вибрации или заварки, с минимални забележки, предна дясна има леко ожулване от бордюр, с колата давам още един чифт железни джанти 16ки които си вървяха с нея, в добро състояние с гуми 205 55 16, гумите са със доста грайфер, но стар дот.

Фаровете са рециклирани и са с Лед крушки, светят много силно. Стоповете имат пукнатини но не пропускат вода и тем подобни.

Куатрото си работи перфектно без излишни шумове, предницата не е разбита, няма никакъв луфт, единственото нещо което се чува е кормилен накрайник от дясно, но се чува само по черен път или на път с много дупки. Колата има и чисто нови гумени стелки за модела тип леген, купени преди около 6 месеца.

Няма ръжди освен няколко точки от камъчета на пътя, няма изгнило, няма паднал лак, има малки козметични забележки по боята, но нищо сериозно, има забележки по предната и по задната броня.

Реален разход на газ при нормално (не бавно) каране, средно, по колонка ми дава 11/100, може да варира според това колко градско и колко извънградско е карана но никога не ми е стигала над 13, докато извънградско може да даде около 9-9.5 при икономично каране.

Като цяло няма нищо сериозно за правене по колата и не бих я продавал защото исках точно Б6 1.8 турбо куатро, поддържал съм я и съм я стягал като за лична кола без да пестя пари за поддръжка и без компромиси, но вече ми трябва семейна кола с по голям багажник и тази не ми върши работа.

В Bazar.BG от 26 май 2024г.
Последно активен 15 юни в 12:54 ч.
гр. Кюстендил
Кюстендил
Карта
Преглеждания: 104
Отмени
гр. Кюстендил
 
Обратно към обявата