Нямаш акаунт? РЕГИСТРАЦИЯ
Здравей!

Влез в профила си, за да имаш достъп до всички опции на сайта. Публикуване на обяви, лични съобщения, запаметяване на любими обяви и търсения.

Още нямаш профил? Регистрирай се.

ВХОД Нова РЕГИСТРАЦИЯ
1/10
Добавена 25 мар, 14:27 ч.
BOY LONDON BOMBER JACKET, Яке, Черно L, XL
110 лв
Доставка: Купувача
Състояние: Ново
Размери: L, XL
Вид: Зимни
Описание
Цена при нас 110лв.
Цена в Лондон - £150
https://www.boy-london.com/collections/men-jackets/products/boy-ma1-jacket

История
Основана от Стефан Рейнър през 1976 г., историята на BOY е истинска, тъй като най-дивите слухове и легенди, които го заобикалят, не биха могли да се надяват да се конкурират с реалността. Обичан от ъндърграунда, но често ухажван от надземен гладен за част от отношението на BOY към запазената марка, той остава етикетът, който всички искат.

От Уорхол до Мадона, пънкарите, новите романтици, клубните деца до модата, всички са носили БОЙ. Приета като униформа по избор за всяко младежко движение, което е от значение, марката ги е надживяла, с недвусмисления дух, който стои в основата на всички неща, които МОМЧЕТО остава същото както днес, когато беше създадено за първи път ...

Богатата история на марката неизбежно се чете като „кой е кой“ на модата и музиката. Преди да зачене БОЙ, Стефан продаваше дрехи от 50-те години на Малкълм Макларън в неговия магазин „Let it Rock“, преди да отвори легендарния аутлет „Acme Attractions“ - който броеше пънк диджей и режисьор Дон Летс, и бивш член на Pil и настоящ Rough Trade Д-р Джанет Лий в своята работна заплата.

Именно когато той отвори магазина за момчета на Kings Rd през 1976 г., нещата наистина започнаха да се оформят. Всеки ден за търговия улиците пред магазина щяха да бъдат натъпкани с изискано облечената и стилизирана клиентела, докато вътре в Били Идол работеше касата, а Филип Салон правеше чая. BOY беше епицентърът на нова зора както в модата, така и в музиката, определяйки духа на пънка и раждането на новата романтична сцена, която се появи след него.

През 1980 г., оттук нататък творческият елемент на МОМЧЕТО се появи и нещата започнаха да отиват в стратосферата. Подхранван от постоянното желание за преоткриване и глад за определяне на нови иновативни стилове и тенденции, BOY бързо се превърна в най-емблематичния и говорим за етикет на планетата.
Това беше времето, когато прочутите бурни презентации на лейбъла (колкото арт събития, толкова и представленията на пистата) бяха най-дивите събития в модния календар. Където марките парижки нощен клуб ‘CLUB BOY’ се издигнаха до известността като най-скандалното нещо, което удари града от десетилетия, преди най-накрая да избухне през 1985 г. в разгара на своята известност.

И все пак сред целия хаос около операцията едно нещо беше пределно ясно: МОМЧЕТО се превърна в THE must have етикет на епохата, грабнат от онези, които могат да го получат и имитирани от онези, които не могат. Известността на лейбъла продължи през 80-те и през 90-те години, където марките BOY бяха приети като униформа по избор за движението на киселинните къщи и експлозията на Ибиса и бяха неизбежно присъствие през лятото на любовта.

След това, на върха на своята слава, BOY най-накрая се изкриви под цифровите изисквания на международен списък на купувачите, който беше излязъл извън контрол, което накара лейбъла да затвори за неопределено време своите книги ...

Историята обаче не свършва дотук. От уста на уста и страст към марката сред познатите в нейната история поддържаха етикета жив през деветдесетте години. В магазините за втора употреба и благотворителните магазини по целия свят оригиналните парчета BOY станаха най-фетишизираните находки. След това, през 2007 г. започнаха да се разпространяват слухове, че легендарният лейбъл се завръща. Със сигурност най-новото начинание на Стефан, магазин на име SICK (разположен на улица Редчърч в сърцето на Източен Лондон), скоро се появи и заедно с него дойде и рестартирането на BOY.

Верен на оригиналния дух на BOY, Sick не е магазин в някакъв конвенционален смисъл, а по-скоро непрекъснато оформя променлив вихър от мазета, живи художествени подбуди и дизайнерски студия. Този подход „всичко отива“ към пространството възстанови известността на търговската марка BOY в модния пейзаж, като същевременно представи отношението на лейбъла към цяло ново поколение фенове.

Думи: Уилям Райт

В Bazar.BG от 21 ноември 2014г.
Последно активен 24 април в 12:37 ч.
гр. Харманли
Хасково
Карта
Преглеждания: 857
Отмени
гр. Харманли, Хасково
 
Обратно към обявата
Съобщение
Може да прикачите до 4 файла тип: jpg, jpeg, gif, png, pdf, doc, docx, odt, xls, xlsx, txt, zip, rar, tar