Нямаш акаунт? РЕГИСТРАЦИЯ
Здравей!

Влез в профила си, за да имаш достъп до всички опции на сайта. Публикуване на обяви, лични съобщения, запаметяване на любими обяви и търсения.

Още нямаш профил? Регистрирай се.

ВХОД Нова РЕГИСТРАЦИЯ
1/1
Добавена 26 апр, 14:23 ч.
Пълна интеграция за WOOCOMMERCE със – CRM/ERP системата
100 лв
Описание
Предлагаме индивидуална интеграция на нашата CRM/ERP система към Вашия онлайн WooCommerce магазин.

По време на интеграцията свързваме Вашия WooCommerce API с нашата уеб базирана CRM/ERP система. Това позволява Вашия онлайн магазин да се зареди директно в CRM/ERP системата. Свързването по API синхронизира продуктите и наличностите с CRM системата.

Винаги ще знаете с каква наличност разполагате, влизайки в административния панел на CRM акаунта Ви. Системата значително оптимизира времето за реакция, справка и навигация на много нива. Имате всичко на едно място !

Какво включва синхронизацията на WooCommerce със – CRM/ERP системата:

Синхронизация на продукти
Синхронизация на категории
Синхронизация на картинки на продукти
Синхронизация на картинки на категории
Синхронизация на поръчки
Синхронизация на фактури
Синхронизация на потребители
Синхронизация на клиенти
Автоматично създаване на контрагенти

Какво включва системата – CRM/ERP:

Членове / Потребители
Контрагенти
Продукти / Услуги
Секция за материали и планиране
Секция за проекти включва: задачи, дейности, планиране, конференции и други
Секция търговия включва: търговски предложения, поръчки за продажби, запитвания към доставчик, договори / абонаменти и други.
Секция фактури / плащания включва: генериране на фактура, генериране на кредитно известие, генериране на периодична фактури, фактури за доставки, дарения, заплати, кредити, маржове, разнородни плащания, такси и специални разноски
Секция банка и каса включва: създаване на нова сметка, списък със сметки, вътрешен превод, списък транзакции, плащане чрез директен дебит, плащане с кредитен превод, чекови депозити, категории, POS, отваряне и затваряне на нова каса
Секция счетоводство включва: обвързване на фактура, разходен и приходен отчет, журнал за покупки и продажби, финансов журнал, салдо по сметка, приключване, справки, главна счетоводна книга, експортиране на изходни документи
Секция човешки ресурси включва: отпуски, разходни отчети, отделено време, работни позиции, списък на работни позиции, списък на кандидатури и приложения
Секция документи включва: ръчно създаване на структура, автоматично създаване на структура, добавяне на директория и други
Календар включва: събития, ресурси, справки, визуален графичен календар с лесно въвеждане / прегледна на събитие или задача
Секция тикети ( Tickets ) включва: тикет, списък тикети, статистика, база от тикети, справки
Секция инструменти включва: имейл шаблон, масови имейли, асистент за експортиране на данни от CRM/ERP в CSV, EXCELL, асистент за импортиране в CRM/ERP, WooCommerce синхронизация, WooCommerce настройка за добавяне на повече от един онлайн магазин, отпечатване на баркод, неизменими данни, анкети
POS терминал включва: лесна физическа и онлайн продажба, избиране на категория продукти / услуги, метод на плащане, отваряне на каса и управление на наличност по каса, принтиране на фактура при завършена директна продажба, приемане на пари в брой, плащане с карта, позволява частично плащане, отваряне на касово чекмедже, отстъпка, свободно генериране на продукт / услуга ръчно написан в момента на продажбата, възможност за свързване с външен баркод четец, възможност за свързване с външен баркод принтер и т.н.
ECM секция за лесно създаване на малък до средно голям информационен уеб сайт или лендинг страница ( за различни нужди, реклама и други).
В Bazar.BG от 03 април 2019г.
Последно активен 03 май в 16:11 ч.
Княжево
гр. София
Карта
Преглеждания: 127
Отмени
гр. София, Княжево
 
Още подобни обяви от Княжево, гр. София
Обратно към обявата
Съобщение
Може да прикачите до 4 файла тип: jpg, jpeg, gif, png, pdf, doc, docx, odt, xls, xlsx, txt, zip, rar, tar