Най-добрият наръчник за отваряне на разговори за продажби и привличане на клиенти чрез възползване от социалното продаване, телефона, електронната поща, текстовите съобщения и студените обаждания.
Открийте какво е нужно, за да се превърнете в търговски суперзвезди!
„Фанатично проучване на пазара“ осигурява на търговските представители, лидерите в продажбите, предприемачите и изпълнителните директори отварящ очите наръчник, в който ясно се обяснява какво, защо и как се случва зад най-важната дейност в продажбите и бизнес развитието – проспектирането. Бруталният факт е, че причина номер едно за провал в продажбите е празният клиентски канал, а кореновата причина за празния канал е провалът да се търсят клиенти постоянно. Като игнорират мускулите на проспектирането, много иначе компетентни търговски представители и организации за продажби постоянно се представят лошо.
С „Фанатичното проучване на пазара“ като наръчник търговските представители могат да изоставят всички провалящи се стратегии и модни, неефективни подходи, които ги оставят разочаровани и не стигнали до никъде, както и да научат един безотказен метод за увеличаване на продажбите. Джеб Блаунт очертава своя иновативен подход за проспектиране, който работи за реални хора, в реалния свят, с реални потенциални клиенти.
Джеб Блаунт разкрива истинската тайна към уреждането на повече срещи и дори как да накарате потенциалните клиенти да се обаждат на вас при социално проспектиране. Неговата телефонна рамка в 5 стъпки ви дава силата да преодолеете съпротивата и възраженията. Научете как да удвоите обратните си обаждания с проста, но мощна техника за текстови съобщения и как да изградите увереността бързо да заобикаляте възражения, избягвания и инстинктивни отговори, като прилагате ефективна техника в 3 стъпки за обръщането им. „Фанатично проучване на пазара“ включва и техники за създаване на убедителни, завладяващи електронни писма и текстови съобщения, които превръщат проспектите в клиенти.
Джеб Блаунт е признат като един от топ 50-те най-влиятелни лидери в продажбите и маркетинга от списание „Top Sales“ и един от топ 30-те инфлуенсъри в света от списание „Forbes“. Той е търсен ключов говорител и треньор, като съветва голяма част от световните компании-лидери и техните изпълнителни директори.
СЪДЪРЖАНИЕ:
Предговор
- Проучване на пазара
- Седем умствени нагласи на агресивните проспектори
- Да се обаждате студено или да не се обаждате студено?
- Възприемане на балансирана методология за пазарно проучване
- Колкото повече проучвате, толкова по-голям късмет вадите
- Знайте вашите числа
- Трите фактора, които ви спират
- Времето
- Четирите цели на проспектирането
- Възползване от пирамидата на проспектирането
- Притежавайте вашата база данни
- Законът за познатостта
- Социално продаване
- Посланието има значение
- Отлично пазарно проучване по телефона
- Обръщане на ИОВ
- Тайният живот на пазителите на портата
- Проспектиране лице в лице
- Проспектиране по електронната поща
- Текстови съобщения
- Развиване на умствена издръжливост
- Единайсет думи, които промениха живота ми
- Единственият въпрос, който наистина има значение
За автора
Благодарности