Нямаш акаунт? РЕГИСТРАЦИЯ
Здравей!

Влез в профила си, за да имаш достъп до всички опции на сайта. Публикуване на обяви, лични съобщения, запаметяване на любими обяви и търсения.

Още нямаш профил? Регистрирай се.

ВХОД Нова РЕГИСТРАЦИЯ
1/1
Добавена 21 апр, 21:38 ч.
Не големите изяждат малките, а бързите поглъщат бавните Джейсън Дженингс
14,50 лв
Доставка: Купувача
Състояние: Използвано
Вид: Бизнес и Икономика
Описание
състояние:
Много добро-Писано и подчертавано на места.
издателство:
Класика и Стил
град на издаване:
София
година на издаване:
2001
език:
Български
страници:
250
корици:
твърди
формат:
220/150мм
книгата е в наличност

к-38-2283303

Защо АОЛ е най-печелившата нова медийна фирма в света, поглъща конкурентните фирми една подир друга и привлича милиони абонати, докато ”Продиджи” и ”КомпюСърв” се превръщат в история?
Как стана така, че само за двадесет и четири месеца ”Хотмейл” бе оценена от ”Майкрософт” на цели 400 милиона долара, като преди това не беше нищо повече от една добра идея?
Какво превърна ”Чарлс Шуоб” от малка фирма с четирима брокери на едно бюро в най-голямата компания за финансови услуги в света?
Консултантите-новатори Джейсън Дженингс и Лорънс Хотън разказват как най-успелите фирми на света излизат в авангарда на своите браншове и съумяват да запазят предимството си пред конкуренцията, независимо от обстоятелствата.

Не големите изяждат малките, а бързите поглъщат бавните
Как да използваме бързината като средство за конкуренция в бизнеса
Джейсън Дженингс, Лорънс Хотън


1130 рейтинг
В Bazar.BG от 01 септември 2015г.
Последно активен днес в 01:04 ч.
гр. Варна
Варна
Карта
Преглеждания: 252
Отмени
Съобщение
Може да прикачите до 4 файла тип: jpg, jpeg, gif, png, pdf, doc, docx, odt, xls, xlsx, txt, zip, rar, tar