Нямаш акаунт? РЕГИСТРАЦИЯ
Здравей!

Влез в профила си, за да имаш достъп до всички опции на сайта. Публикуване на обяви, лични съобщения, запаметяване на любими обяви и търсения.

Още нямаш профил? Регистрирай се.

ВХОД Нова РЕГИСТРАЦИЯ
1/1
Добавена 08 май, 08:57 ч.
Епохата на инфлуенсър маркетинга
18 лв
Доставка: Купувача
Състояние: Ново
Описание
Автор: Нийл Шафър
Обем: 316 стр.
Размер в мм.: 140 х 210
Издател: АлексСофт
Корица: Мека
Година на издаване: 2020
Състояние: На склад при досатвчик

Ако днешните марки искат да успеят, те трябва да участват в разговора, а инфлуенсърите карат това да се случва. „Епохата на инфлуенсър маркетинга” е жизненоважен наръчник за професионалисти по маркетинг и собственици на бизнес, които желаят да създадат и прилагат високоефективен и възможен за поддържане план за инфлуенсър маркетинг.

Ние се намираме по средата на безпрецедентна цифрова трансформация и вписването в тази промяна е важно за всяка марка в днешния климат. Социалните мрежи са демократизиран авторитет и влияние и информацията се създава и консумира по начини, които еволюират непрестанно.

В „Епохата на инфлуенсър маркетинга” Нийл Шафър, международно признат експерт по цифров маркетинг и маркетинг в социалните мрежи, обяснява как тази промяна към цифровото играе значителна роля в онлайн маркетинга в „ерата на инфлуенсърите”. Нийл е на мисия да промени определенията и да обучи рекламодателите как да си сътрудничат с инфлуенсъри. Инфлуенсър маркетингът е за установяването на отношения, превръщането на феновете в инфлуенсъри и използването на това влияние, за да споделяте вашето послание по по-надежден и автентичен начин. Това е наръчник за всеки, който желае успешно да разпространява послание в епохата на социалните мрежи.

Шафър обучава предприемачи, маркетингови изпълнители и модерни агенции как да:

Откриват, подхождат и ангажират правилните инфлуенсъри за своята марка или продукт.
Определят какви ресурси да влагат в инфлуенсърските програми.
Управляват бизнес страната на инфлуенсър маркетинга, включително инструментите, които ще им помогнат да измерват възвращаемостта от своите инвестиции.
Развиват гласа в социалните мрежи на своята марка, за да станат самите те инфлуенсъри.

Тази книга е безспорен наръчник за адресиране на проблемите около прекъсването на маркетинговите тенденции, включително намаляващото гледане на телевизия, нарастването на аудиториите в социалните мрежи и увеличаването на потреблението на технологии за блокиране на реклами.


PREMIUM
3530 рейтинг
В Bazar.BG от 12 ноември 2012г.
Последно активен вчера в 20:36 ч.
Телефон(и): 0889890478
https://www.booktemple.bg/
Люлин 6
гр. София
Карта
Преглеждания: 320
Отмени
гр. София, Люлин 6
 
Още подобни обяви от Люлин 6, гр. София
Обратно към обявата
Съобщение
Може да прикачите до 4 файла тип: jpg, jpeg, gif, png, pdf, doc, docx, odt, xls, xlsx, txt, zip, rar, tar