Нямаш акаунт? РЕГИСТРАЦИЯ
Здравей!

Влез в профила си, за да имаш достъп до всички опции на сайта. Публикуване на обяви, лични съобщения, запаметяване на любими обяви и търсения.

Още нямаш профил? Регистрирай се.

ВХОД Нова РЕГИСТРАЦИЯ
1/1
Добавена 20 мар, 23:20 ч.
Краят на маркетинга, какъвто го познаваме Серджо Зийман
17 лв
Доставка: Лично предаване; Купувача
Състояние: Използвано
Вид: Бизнес и Икономика
Описание
състояние:
Отлично
издателство:
Локус
град на издаване:
София
година на издаване:
2005
език:
Български
страници:
237
корици:
твърди
формат:
210/145мм
книгата е в наличност

к-385-2473161

Професионален и забавен поглед към маркетинга

Българските читатели приеха и харесаха книгите на Серджо Зиймън ”Краят на рекламата, каквато я познаваме” и ”Бизнес обновяване”. За мнозина те вече са се превърнали в настолни четива.
Темпераментният мексиканец, ”незабравим като маркетинг мениджър на Coca Cola”, умее да представя теориите си забавно, остроумно и убедително.
Крайно време беше да се появи на книжния пазар и най-шумно акламираната книга на този, когото с пълно право наричат ”маркетинг магьосник” - ”Краят на маркетинга, какъвто го познаваме”
В безпощадния си и до голяма степен самоироничен анализ Зийман разглежда следните теми: Защо привидно добрият маркетинг е безполезен, ако не води до продажби; Защо маркетингът е наука, а не изкуство; Защо една добре аргументирана стратегия е по-важна за успеха отколкото онова, което казват рекламите...
Всеки, който е готов да погледне реалността от гледната точка на практичността и работещите формули на успеха, трябва да забрави самовлюбеното и мистично твърдение, че маркетингът е забулен в тайни, недостижими за околните.
Не, маркетингът е наука, той може да бъде измерван, оценяван. Зийман не само щедро предлага опита си, но го прави професионално и забавно.
Зийман пише: ”Цял живот съм бил напорист и любознателен човек, а през по-голямата част от него съм работил като маркетинг мениджър. Настоящата книга се базира на всичко онова, което през годините съм научил от всички тези хора, от всички компании, от цялата изчетена литература, от цялото това наблюдение... Съдържанието на тази книга е онова, което ми позволи да стигна там, където се намирам днес. Мястото много ми допада.”
Не е прекалено, ако наречем тази книга учебник по маркетинг. За разлика от повечето учебници тя ще ви спечели по най-приятния начин за маркетинга на 21 век.
Гергана Рачева

Краят на маркетинга, какъвто го познаваме
Серджо Зийман


1128 рейтинг
В Bazar.BG от 01 септември 2015г.
Последно активен днес в 00:03 ч.
Отговаря бързо
гр. Варна
Варна
Карта
Преглеждания: 172
Отмени
Съобщение
Може да прикачите до 4 файла тип: jpg, jpeg, gif, png, pdf, doc, docx, odt, xls, xlsx, txt, zip, rar, tar