Нямаш акаунт? РЕГИСТРАЦИЯ
Здравей!

Влез в профила си, за да имаш достъп до всички опции на сайта. Публикуване на обяви, лични съобщения, запаметяване на любими обяви и търсения.

Още нямаш профил? Регистрирай се.

ВХОД Нова РЕГИСТРАЦИЯ
1/1
Добавена 20 мар, 23:41 ч.
Управление на маркетинга. Том 2 Филип Котлър
35 лв
Доставка: Лично предаване; Купувача
Състояние: Използвано
Вид: Бизнес и Икономика
Описание
състояние:
Много добро-Дребни забележки.
издателство:
Графема
град на издаване:
София
година на издаване:
1996
език:
Български
страници:
460
корици:
твърди
формат:
240/170мм
книгата е в наличност

к-58-2473188

Управление на маркетинга” е най-популярното произведение на Филип Котлър. В него се осъществява великолепен синтез на маркетинговата теория и практика и се разкрива изкуството и технологията на правене на маркетинг.
В том втори на книгата се разглеждат следните основни въпроси: планиране на маркетингови програми; организация и реализация на маркетингови програми; оценка и контрол на маркетинговата дейност.


Управление на маркетинга. Том 2
Анализ, планиране, реализация и контрол
Филип Котлър


1125 рейтинг
В Bazar.BG от 01 септември 2015г.
Отговаря бързо
гр. Варна
Варна
Карта
Преглеждания: 293
Отмени
Съобщение
Може да прикачите до 4 файла тип: jpg, jpeg, gif, png, pdf, doc, docx, odt, xls, xlsx, txt, zip, rar, tar