Добавена 20 мар, 23:41 ч.
Управление на маркетинга. Том 2 Филип Котлър
35 лв
Доставка: Лично предаване; Купувача
Състояние: Използвано
Вид: Бизнес и Икономика
Описание
състояние:
Много добро-Дребни забележки.
издателство:
Графема
град на издаване:
София
година на издаване:
1996
език:
Български
страници:
460
корици:
твърди
формат:
240/170мм
книгата е в наличност
к-58-2473188
”Управление на маркетинга” е най-популярното произведение на Филип Котлър. В него се осъществява великолепен синтез на маркетинговата теория и практика и се разкрива изкуството и технологията на правене на маркетинг.
В том втори на книгата се разглеждат следните основни въпроси: планиране на маркетингови програми; организация и реализация на маркетингови програми; оценка и контрол на маркетинговата дейност.
Управление на маркетинга. Том 2
Анализ, планиране, реализация и контрол
Филип Котлър
гр. Варна
Варна
Варна
Преглеждания: 293