Добавена 13 апр, 14:04 ч.
Учебник по Комуникационна политика - ИЗДАТЕЛСКИ КОМПЛЕКС УНСС
8 лв
Доставка: Купувача
Състояние: Ново
Предмет: Други
Клас: Други
Описание
Автор - Боян Дуранкев
Систематизирани са основните теоретични познания по комуникации, комуникационна политика, връзки с обществеността, реклама, насърчаване на продажбите и лични продажби. Извеждане на логиката на медийното и бюджетното планиране при комуникациите. Обвързване на желанията с възможностите чрез бюджетиране и медия-планиране. Представяне на някои поучителни примери за провали и "челен опит" (добри практики), които могат да подскажат пътя към успеха. Опит да се обвържат елементите на комуникационната политика в духа на "интегрираните маркетингови комуникации". Накрая, към всяка част ще намерите препратки към известни (и по-малко известни, но полезни) книги, които да дадат тласък на бъдещите ви проучвания и действия.
Систематизирани са основните теоретични познания по комуникации, комуникационна политика, връзки с обществеността, реклама, насърчаване на продажбите и лични продажби. Извеждане на логиката на медийното и бюджетното планиране при комуникациите. Обвързване на желанията с възможностите чрез бюджетиране и медия-планиране. Представяне на някои поучителни примери за провали и "челен опит" (добри практики), които могат да подскажат пътя към успеха. Опит да се обвържат елементите на комуникационната политика в духа на "интегрираните маркетингови комуникации". Накрая, към всяка част ще намерите препратки към известни (и по-малко известни, но полезни) книги, които да дадат тласък на бъдещите ви проучвания и действия.
гр. София
София-град
София-град
![Карта](/img/mV2/map-ad.png)
Преглеждания: 245