Добавена 13 апр, 14:04 ч.
Учебник по Международен маркетинг - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО СТОПАНСТВО
8,90 лв
Доставка: Купувача
Състояние: Ново
Предмет: Други
Клас: Други
Описание
Анализ, стратегии, реализация.
В учебника се разглеждат проблемите на маркетинга в международен план, неговото възникване и развитие, обусловено от устойчивите темпове на икономически растеж в световен мащаб, от либерализирането на международната търговия и развитието на външноикономическите връзки. Изяснени са особеностите на международния маркетинг, проявяващ се по целия цикъл: от проучване на пазарите - до реализацията на продукцията.
Настоящото издание е съвместимо с учебната програма за 2021/2022 г.
Съдържание:
Същност и приложение на международния маркетинг
Външната среда при международния маркетинг
Международни маркетингови проучвания
Стратегии при международния маркетинг
Организиране на фирмата при международния маркетинг
Продуктовата политика в международния маркетинг
Новите продукти в международния маркетинг
Ценовата политика при международния маркетинг
Каналите за реализация при международния маркетинг
Комуникационната политика при международния маркетинг
Процесът на планиране при международния маркетинг
Контролът в условията на международния маркетинг
В учебника се разглеждат проблемите на маркетинга в международен план, неговото възникване и развитие, обусловено от устойчивите темпове на икономически растеж в световен мащаб, от либерализирането на международната търговия и развитието на външноикономическите връзки. Изяснени са особеностите на международния маркетинг, проявяващ се по целия цикъл: от проучване на пазарите - до реализацията на продукцията.
Настоящото издание е съвместимо с учебната програма за 2021/2022 г.
Съдържание:
Същност и приложение на международния маркетинг
Външната среда при международния маркетинг
Международни маркетингови проучвания
Стратегии при международния маркетинг
Организиране на фирмата при международния маркетинг
Продуктовата политика в международния маркетинг
Новите продукти в международния маркетинг
Ценовата политика при международния маркетинг
Каналите за реализация при международния маркетинг
Комуникационната политика при международния маркетинг
Процесът на планиране при международния маркетинг
Контролът в условията на международния маркетинг
гр. София
София-град
София-град
![Карта](/img/mV2/map-ad.png)
Преглеждания: 443