Добавена 11 юни, 16:39 ч.
PR 2.0. Нови медии, нови средства, нова аудитория -Диърдри Брекенридж
43 лв
Доставка: Купувача
Състояние: Използвано
Описание
В много добро състояние.
- ИздателствоСиела
- Град на издаванеСофия
- Година2009 г.
- ЕзикБългарски
- Страници280
- КорициМеки
- КатегорияМаркетинг, реклама и PR
- ISBN9789542806011
Нови медии, нови средства, нова аудитория
В днешния свят на Web 2.0 традиционните методи на комуникация няма да достигнат до вашата аудитория, а още по-малко - да я убедят. Но има и добра новина: мощни нови средства ви предлагат безпрецедентната възможност да започнете съдържателен двупосочен разговор с всекиго, който е от значение за вас. В PR 2.0 Диърдри Брекенридж ви помага да овладеете тези средства и да ги приложите с възможно най-голяма полза за работата ви в областта на връзките с обществеността. От книгата ще научите най-добрите начини да използвате блоговете, социалните мрежи, онлайн телеграфните агенции, технологията RSS, подкастите (видео-аудио откъси) и останалата част от днешните инструменти на Web 2.0. Брекенридж показва как да изберете верните стратегии за всеки отделен случай и ситуация във връзките с обществеността, да запазите най-добрите инструменти от Web 1.0 и да престанете да използвате старомодни подходи, които вече са станали непродуктивни. Брекенридж представя изключителна комбинация от най-добрите нови PR практики, включително създаване на онлайн нюзрумове, използване на визуални и социални медии в съобщения и нови средства за онлайн проучване и анализ.
гр. София
София-град
София-град
![Карта](/img/mV2/map-ad.png)
Преглеждания: 178