Добавена 03 май, 16:04 ч.
Корпоративна култура • Основното стратегическо предимство * Автор: Ерик Г. Фламхолц, Ивон Рандъл
180 лв
Доставка: Лично предаване; Купувача
Състояние: Ново
Вид: Бизнес и Икономика
Описание
Състояние: 6/6
Раздел: Икономическа литература
Издателство: МаК
Народност: американска
Преводач: Светлана Дичева
ISBN: 9789548585361
първо издание, 2016 год.
меки корици, 320 стр.
Ерик Фламхолц е професор по мениджмънт в Колежа за мениджмънт „Андерсън” в Университета на Калифорния и Лос Анджелис и президент на Management Systems Consulting Corporation, на която е съосновател през 1978 г. Работил е в Колумбийския университет и в РriceWaterhouseCoopers. Автор на „Счетоводство на човешките ресурси: концепции, методи и приложение”(1985 ); „Вътрешната управленска игра” (1987) в съавторство с Ивон Рандъл; „Ефективен организационен контрол: теория и практика”(1996); „Промяна на играта: трансформация на уравленската организация от първи, втори и трети вид”, в съавторство с Ивон Рандъл (1998). Ивон Рандъл е вицепрезидент и консултант на Management Systems Consulting Corporation. Работила е като консултант в Bell-Carter Foods, PacifiCare Health Systems, Countrywide Financial Corporation. Иван Рандъл помага на ръководителите на фирмите да разработват стратегия за управление на растежа, да прилагат ефективни организационни планове, да създават корпоративна култура и структура на компанията. В тази книга корпоративната култура се възприема като двигател и решаващ фактор за финансовите резултти на една компания и като източник на нейното устойчиво конкурентно предимство.
Документи по Кресненското въстание от 1878 год. -антикварно издание на БАНК, 1940 г., мн.рядко, ново
190 лв
Ръководство по материалната част на средствата за инженерно въоръжение. Част 1: Средства за миниране
179 лв
Книга Български врати и порти - Николай Попов 1954 Материали от българското архитектурно наследство
175 лв
Преглеждания: 292