Ние предлагаме цялостно счетоводно
обслужване за фирми от малкия и среден бизнес, както и за физически лица.
Залагаме на индивидуалният подход към всеки клиент. Част от счетоводните
услуги, които може да Ви предложим са:
.
Организация формата на фирменото счетоводство и изготвяне на счетоводна
политика
- Обработка на счетоводните
документи – проверка, класиране, съхраняване и архивиране на счетоводната
информация на хартиен и електронен носител; - Текущо и навременно осчетоводяване на счетоводните документи;
- Консултиране относно правилното съставяне на счетоводни документи;
- Поддържане на регистри съобразно нуждите на ръководството;
- Изготвяне на амортизационен план за дълготрайните активи и начисляване на амортизации;
- Подаване на Дневник за покупките, Дневник за продажбите и Справка -Декларация по Закона за данък върху добавената стойност;
- Изготвяне и подаване на VIES декларации;
- Изготвяне и подаване на Интрастат декларации;
- Изготвяне на счетоводни
справки; - Обработка на банкови извлечения;
- Обработка на документи за командировка в страната и чужбина;
- Изготвяне на платежни нареждания за данъчните и осигурителни задължения на фирмата;
- Следене на срокове за подаване на декларации и плащане на задължения;
- Подготовка на данъчни справки и уведомления;
- Представителство пред органите на НАП и НОИ;
- Счетоводни консултации;
- Изготвянето на ГФО;
- Изготвяне на месечна справка за финансовият резултат на фирмата.
ТРЗ
Извършваме всички необходими дейности за управлението и
администрирането на персонала. Част от ТРЗ услугите, които можем да Ви предложим са:
- Изготвяне на трудови и граждански договори, допълнителни споразумения, длъжностни характеристики, заповеди за назначаване или за прекратяване на трудови правоотношения, служебни бележки за доходи, УП – 2 и Удостоверение за доход;
- Изготвяне на ведомост за работна заплата;
- Изготвяне и подаване на декларация образец 1 и образец 6;
- Изготвяне и подаване на уведомления по чл. 62, ал.4 от Кодекса на труда;
- Регистрация на болнични листове на персонала на фирмата;
- Изготвяне на необходимите документи за пенсиониране;
- Изготвяне на служебни бележки за дохода на лицата;
- Попълване на трудови книжки;
- Регистрация на самоосигуряващи се лица;
- Регистриране на назначените и прекратени трудови договори.
Дистанционно счетоводно обслужване. При дистанционното счетоводство основно е начина, по който става прехвърлянето на цялата документация необходима за воденето на пълна и коректна отчетност. Всички документи се трансферират по електронен
път като ние създаваме и поддържаме цялостен електронен архив, който се съхранява на т.нар. отдалечени или „облачни“ сървъри, предлагащи максимално ниво за защита и сигурност.
работа по него. Това е и едно от основните предимства на този вид електронно счетоводство – бърза комуникация, пестяща многото време и средства, които иначе
биха били нужни за доставянето на всеки един документ „на ръка“.
стойност към стандартната услуга още – бързина на реакция и обработка, допълнителна сигурност и защитеност за вашият архив от документи, пестите
средства и време.
Ние използваме всички съвременни методи на комуникация, така че да се чувствате максимално удобно при работата си с нас.
колебайте, а се свържете с нас още сега.