Добавена 28 апр, 20:55 ч.
Хитрините на бизнеса: За клиентите - Рос Джей
10 лв
Доставка: Купувача
Състояние: Използвано
Описание
Минимални козметични забележки. Много добро състояние.
За изданието
- ИздателствоЛокус Пъблишинг
- Град на издаванеСофия
- Година2004 г.
- ЕзикБългарски
- Страници206
- КорициМеки
- КатегорияМаркетинг, реклама и PR
- ISBN9789547830295
Всички знаем, че клиентът е цар, че той винаги е прав и т.н. Но какво всъщност трябва да направим, за да бъдат клиентите ни напълно удовлетворени? Какво е това, което умните и находчиви хора знаят за обслужването на клиентите, а ние пропускаме? Как да се поучим от най-добрите и да приложим техните практики в нашия бизнес?
Отговорите се съдържат в "Хитрините на бизнеса: за клиентите." Тази книга ще ви покаже как:
• да наложите практиката "клиентът преди всичко"
• да скъсите дистанцията с клиентите си
• да управлявате клиентите си
• да превърнете оплакванията на клиентите в бизнес възможност
• да създадете лоялни и трайни клиенти
• да се възползвате от маркетинга на взаимоотношенията
• да спечелите нови клиенти
• да се сдобиете с нови клиенти чрез Интернет
гр. София
София-град
София-град
Преглеждания: 29