Нямаш акаунт? РЕГИСТРАЦИЯ
Здравей!

Влез в профила си, за да имаш достъп до всички опции на сайта. Публикуване на обяви, лични съобщения, запаметяване на любими обяви и търсения.

Още нямаш профил? Регистрирай се.

ВХОД Нова РЕГИСТРАЦИЯ
1/1
Добавена 03 май, 16:02 ч.
Медийният човек : От аналоговия свят до цифровата вселена
23,40 лв
Доставка: Купувача
Състояние: Ново
Вид: Други
Описание
Автор: Евелина Андреева
Обем: 284 стр.
Размер в мм.: 160 х 230
Издател: Нов български университет
Корица: Мека
Година на издаване: 2024
Състояние: На склад при доставчик

От аналоговия свят до цифровата вселена.

“Тази книга е не само изключително актуална, но може да бъде определена и като фундаментална, защото е свързана с настоящето и бъдещето на журналистиката и медиите. Трансформациите, настъпили в журналистическото съдържание през последните две десетилетия, са революционни и очертават основните насоки за развитие на професията. Оригинално е и авторското хрумване, с което се проследяват процесите на трансформация на медийното съдържание чрез анализ на промените в 5-те елемента от Модела на Харолд Ласуел.”
доц. Светла Цанкова, катедра Медии и обществени комуникации, УНСС

“Държите в ръце книга, с която ще минете през бурното развитие на медиите в епохата на социалните мрежи и ще се замислите накъде върви обществото ни в тези бурни времена. Евелина Андреева по лек и достъпен начин поднася сложните процеси, често неразбрани, застъпващи се, объркващи ни, на трансформация на медийното съдържание и на професията журналист. Тази книга е задължително четиво за ориентиране в дигиталната медийна джунгла и случващото се в нея тук и сега.”
д-р Жюстин Томс, департамент Медии и комуникации, НБУ

“C прецизното перо на изследовател Евелина Андреева разглежда детайлно всяка от смъртоносните рани, които допусна журналистиката, всяка от малките битки, които изгуби, за да стигне до днешния ден. До потапянето на всеки от нас в океана от информация, с мъртвото течение на фалшивите новини, с допаминовото вълнение на бързите кликове и фата моргана, измамното лустро на лесното обяснение.

С наблюдателния си агенционен поглед, авторката оглежда местопрестъплението и забелязва улики, които рисуват историята на тази предизвестена медийна реалност. Допълва щрихите и дори дава рецептата за спасението, написана след задълбочен и многостранен анализ.”
Георги Караманев, Дигитални истории


СЪДЪРЖАНИЕ:

Предговор
Теоретичен обзор

  • Журналистическо съдържание – определения, характеристики, измерения
  • Данни и информация – суровина за производство на съдържание. Теория употреба-удовлетворение и Теория за зависимостта
  • Архитектура на съдържанието
  • Географски и малцинствени измерения на съдържанието
  • Белият шум като цензура и пазарно ориентираната журналистика
  • Трансформации – определения
    • Трансформация на комуникацията. Езикът на комуникацията
    • Трансформация на медиите в резултат на големите технически открития
    • Правило на 30-те години
  • Трансформация на информационната среда и медийното общуване
    • Раждането на Петата власт
    • Новите типове комуникация

Трансформация на Модела на Ласуел в Комуникация

  • Модел на Ласуел
  • Трансформация на производителите на съобщения – коамуникаторите
    • Типове източници на информация
      • Информационни агенции
      • Собствени репортери и анализатори
      • Прессъобщения (чурналистика)
      • Блогъри
      • Инфлуенсъри
      • Подкастъри
      • Аматьори комуникатори в социалните мрежи
      • Изкуствен интелект
  • Трансформация на съобщението
      • Журналистика на Големите данни (Big Data)
      • Жанрове хибриди
      • Бранд журналистика
  • Трансформация на комуникационните канали
    • Новите комуникационни канали – хранителна среда за конспиративни теории и загуба на авторско право
    • Типология на новите комуникационни канали според начина на формиране на съдържание
  • Трансформация на потребителите
    • Потребители редактори
    • Потребители разпространители
  • Ефект на въздействие на комуникационния процес
    • Трансформация на медийното въздействие
    • Трансформации на функциите на журналистиката

Съдържание, медии и аудитория на бъдещето

  • Съдържание на бъдещето
  • Бизнес модели на бъдещето. Новини по абонамент или безплатни новини
  • Потребители на бъдещето


Заключение
Използвана литература


PREMIUM
3554 рейтинг
В Bazar.BG от 12 ноември 2012г.
Последно активен вчера в 11:36 ч.
Доставя с отстъпка

Телефон(и): 0889890478
https://www.booktemple.bg/
Люлин 6
гр. София
Карта
Преглеждания: 14
Отмени
гр. София, Люлин 6
 
Още подобни обяви от Люлин 6, гр. София
Обратно към обявата
Съобщение
Може да прикачите до 4 файла тип: jpg, jpeg, gif, png, pdf, doc, docx, odt, xls, xlsx, txt, zip, rar, tar