Разбиране на психологията на потребителя за създаване на по-добри продукти и услуги.
Разбирането на психологията, криеща се зад потребителското поведение и взаимодействието с цифрови интерфейси, е може би най-важното недизайнерско умение, което един дизайнер трябва да притежава. И най-прецизният дизайн може да се провали, ако принуждава потребителите да се съобразят с него, вместо да взима предвид как хората възприемат и взаимодействат със заобикалящия ги свят. Закони на UX ще ви покаже как да прилагате ключови принципи от психологията в своите проекти. Използвайки няколко важни правила, ще създавате продукти и потребителски преживявания, които потребителите ще използват с лекота и удоволствие.
Авторът Джон Яблонски разглежда познати приложения и потребителски преживявания, за да даде нагледни примери как като UX дизайнер да създадете визия, която се адаптира към хората и тяхното възприятие и взаимодействие с цифрови интерфейси.
Станете по-добър дизайнер, научавайки:
- как психологията се свързва с новите технологии като изкуствения интелект и пространствените изчисления;
- най-приложимите за дизайнери принципи от психологията;
- как тези принципи от психологията са свързани с UX евристиката;
- предвидими модели, включващи Закон на Фитс, Закон на Якоб и Закон на Хик;
- морални последици от използването на психология в дизайна;
- практическа рамка за налагането на принципите от психологията върху вашия дизайнерски процес.