Нямаш акаунт? РЕГИСТРАЦИЯ
Здравей!

Влез в профила си, за да имаш достъп до всички опции на сайта. Публикуване на обяви, лични съобщения, запаметяване на любими обяви и търсения.

Още нямаш профил? Регистрирай се.

ВХОД Нова РЕГИСТРАЦИЯ
1/1
Добавена 21 апр, 15:35 ч.
22 неизменни закона на брендинга + 22 неизменни закона на маркетинга - Ал Рийс, Джак Траут
40 лв
Доставка: Лично предаване; Купувача
Състояние: Използвано
Вид: Бизнес и Икономика
Описание
22 неизменни закона на брендинга

Как да превърнем един продукт или услуга в търговска марка.



Що



е брендинг? Авторите Ал Рийс и Лаура Рийс дават отговор на въпроса:



“Коя е единствената и най-важна цел на процеса на маркетинга?”

Според самите тях това е процесът на изграждане на търговската марка,



или т. нар. брендинг (branding). Маркетингът представлява изграждане на



търговска марка.



Маркетингът представлява това, което трябва да направи една фирма за



бизнеса. Маркетингът е основна цел на фирмата. Ето защо всеки, който



работи във фирма, следва да се интересува от маркетинг и особено от



законите на брендинга.

Ако цялата компания се занимава с маркетинг, то цялата компания се занимава с брендинг.

Колкото и абсурдно да изглежда, не е далеч времето, когато самото



понятие маркетинг ще остарее и ще бъде заменено от ново понятие,



наречено брендинг.

“Ал Рийс показва, че маркетолозите трябва да изградят умения за две



неща: да изградят търговска марка и да я запазят жива. С помощта на



превъзходните си профили на компании и чрез проницателните си идеи, тази



книга ще помогне на маркетолозите да разберат дали са предприемачи, или



са просто застарели ветерани”

Филип Котлър, професор по международен маркетинг



“Ще ми се да бях имал тази книга в началото на кариерата си - идеите,



които прокарва са задължителни за всеки, който иска да създаде могъща



търговска марка.”



Филип Романо, изпълнителен директор на Romano Enterprises



Неизменните 22 закона на маркетинга

Нарушавайте ги на своя отговорност.



В книгата си “Неизменните 22 закона на маркетинга” са описани фундаменталните закони на маркетинга. В продължение на двадесет и пет години авторите изучават какво в маркетинга действа и какво - не. Откриват, че успешните програми почти винаги са в съответствие с някои фундаментални сили на пазара. Ал Рийс и Джак Траут обобщават своите открития в основни закони, които управляват успеха и провала на пазара. Наричат тези принципи неизменни закони на маркетинга. За да не се случи да създадете изключителна маркетингова програма, но някой от неизбежните закони на маркетинга да ви провали напълно, ако не го познавате, трябва да прочетете тази книга или както авторите са написали в нея - “Нарушавайте ги на своя отговорност!”



Ал Рийс и Джак Траут са управители на консултантска маркетингова фирма в Гринуич, Кънектикът, чиито клиенти са фирми, простиращи се от AT&T до Weyerhaeuser.



"Първият закон на успешния маркетинг е свързан с прочитането и разбирането на тази книга. Силата й е в достъпното й изложение и приложимост. Тя е чист маркетинг дестилат... Задължително четиво за сериозни студенти и опитни професионалисти."

В Bazar.BG от 01 април 2022г.
Последно активен днес в 00:00 ч.
Отговаря бързо
Лозенец
гр. София
Карта
Преглеждания: 219
Отмени
гр. София, Лозенец
 
Още подобни обяви от Лозенец, гр. София
Обратно към обявата
Съобщение
Може да прикачите до 4 файла тип: jpg, jpeg, gif, png, pdf, doc, docx, odt, xls, xlsx, txt, zip, rar, tar